מאבקי השבת בתל אביב • "מהאופוזיציה השגתי יותר מאשר שס בקואליציה היום״

    ישראל אוחיון No Comments on מאבקי השבת בתל אביב • "מהאופוזיציה השגתי יותר מאשר שס בקואליציה היום״
    9:21
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on השואה שלא מסופרת: ההיסטוריון בעקבות מסלול הנאצים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "מהאופוזיציה השגתי יותר מאשר שס בקואליציה היום״ כך אמר היום לאתר ״קול חי״ בני בביוף לשעבר ח״מ העיר תל אביב. בביוף דיבר על הסערה שמתחוללת בתל אביב עקב הרצון של מועצת העיר לאשר תיקון לחוק המתיר פתיחת עסקים בשבת.

    כזכור לפני יומיים סגן ראש עיריית ת״א נתן אלנתן (ש"ס) אמר במהדורה המרכזית ברדיו קול חי כי הוא לא מתכוון לפרוש לאופוזיציה עקב ההחלטה לתקן את החוק, אלא ימתין להחלטת גדולי ישראל בענין.

    בביוף לשעבר ח״מ העיר תל אביב מטעם סיעת שס אינו מסכים עם החלטות חברי מועצת העיר וטוען: ״אני מעולם לא היתי בקואליציה אך תמיד בנחישות ויעילות מספסלי האופוזיציה דאגתי שראש העיר התחייב לשמור על הסטטוס קוו הדתי בעיר, עם דגש גדול על שמירת השבת״.

    ״כולם זוכרים את המכתב המפורסם שבו התחייב ראש העיר לא לפגוע בשומרי השבת בעיר, שם דובר בנוסף גם על תבחורה ציבורית. לצערי מאז פרישתי אני פחות מעורב בנעשה בעיר, אך אני בטוח שחבריי נציגי החרדים במועצת העיר יעשו את מה שנכון לעשות ולא יתנו למהלך המביש לצאת לפועל״.

    חבר מועצת העיר נפתלי לוברט (אגו"י) לא היה מוכן להגיב לדבריו של בביוף ומלשכתו נמסר כי ״הרב לוברט תומך בצעדיו של חברו למפלגה נתן אלנתן ומתכוון לפעול יחד איתו למנוע חילול שבת״.



    0 תגובות